Vol. 6 No. 12 (2021)
Current
Archives
Announcements
Indexing
About
Contact
Editorial Team
Proceso de revisión por pares
Frequency of publication
Política de acceso abierto
Archivado
Formulario de revisión
Guía de Buenas Prácticas
Política anti-plagio
Sin costes por envío artículo ni de publicación en acceso abierto (APC)
Submissions
Rules for authors
Privacy Statement
Patrocinio de la revista
Quienes somos, catálogo
About the name
About the Journal
Fuentes de financiación
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Português (Brasil)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Português (Brasil)
Vol. 6 No. 12 (2021)
Published July 23, 2021
Full Issue
PDF (Español (España))
Artículos
Zaira Navarrete Cazales, Lorena Antonio Fonseca
3-21
Curricular autonomy in Basic Education in Mexico in the framework of a global pandemic
PDF (Español (España))
Tania Morales Reynoso, Brenda Mendoza González, Aristeo Santos López
22-44
Cyberbullying, digital divide and digital skills for cyber-coexistence: description in high school´ students
PDF (Español (España))
Luis Angel Aguilar Carrasco, Adriana González Martínez
45-64
Proposal for Relaxation of the Curricular Route of Lic. En Química. An analysis of the elements of the curriculum
PDF (Español (España))
Evangelina Cervantes Holguín
65-85
Docencia bajo Presión. Enseñar en Tiempos de Pandemia, Distancia y Sospecha
PDF (Español (España))
Silvia Magdalena Coello Pisco, Yomar Alexander Gonzalez Cañizales, YAGC, Benigno Antonio Rodriguez Gomez
86-106
Constructive criticism of the PPL methodology applied in the teaching of physics
PDF (Español (España))
Catalina Rodríguez Amaya, Leidy Viviana Muñoz Hurtado
107-139
#MiProfeMiHéroe: el docente, sujeto de la sumisión alcanzada por sí mismo
PDF (Español (España))
Carlos Eduardo Pintos Saraiva
140-167
“Nuestra América: Percepción de su identidad, en textos escolares argentinos. 1943-1946”
PDF (Español (España))
Laura Mateo Hernando, Jose Luis Antoñanzas Laborda
168-186
Sensitization of students for the inclusion of ASD children in the ordinary classroom of primary education
PDF (Español (España))
Luisbel Porvént Rovirosa; Eneida Palacio Griñán; Isabel Vizcaíno Fernández
187-215
Rescuing joy, dreams and hope: project aimed at children with special educational needs.
PDF (Español (España))
José Ángel Vera Noriega, José Luis Montoya Aguilar, Jesús tanori Quintana
216-237
Violence and school climate: Evaluation of the PNCE program in primary schools in Sonora.: effect of a program on school climate
PDF (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here