Vol. 6 No. 12 (2021)

Artículos

Zaira Navarrete Cazales, Lorena Antonio Fonseca
3-21
Curricular autonomy in Basic Education in Mexico in the framework of a global pandemic
PDF (Español (España))
Tania Morales Reynoso, Brenda Mendoza González, Aristeo Santos López
22-44
Cyberbullying, digital divide and digital skills for cyber-coexistence: description in high school´ students
PDF (Español (España))
Luis Angel Aguilar Carrasco, Adriana González Martínez
45-64
Proposal for Relaxation of the Curricular Route of Lic. En Química. An analysis of the elements of the curriculum
PDF (Español (España))
Evangelina Cervantes Holguín
65-85
Docencia bajo Presión. Enseñar en Tiempos de Pandemia, Distancia y Sospecha
PDF (Español (España))
Silvia Magdalena Coello Pisco, Yomar Alexander Gonzalez Cañizales, YAGC, Benigno Antonio Rodriguez Gomez
86-106
Constructive criticism of the PPL methodology applied in the teaching of physics
PDF (Español (España))
Catalina Rodríguez Amaya, Leidy Viviana Muñoz Hurtado
107-139
#MiProfeMiHéroe: el docente, sujeto de la sumisión alcanzada por sí mismo
PDF (Español (España))
Carlos Eduardo Pintos Saraiva
140-167
“Nuestra América: Percepción de su identidad, en textos escolares argentinos. 1943-1946”
PDF (Español (España))
Laura Mateo Hernando, Jose Luis Antoñanzas Laborda
168-186
Sensitization of students for the inclusion of ASD children in the ordinary classroom of primary education
PDF (Español (España))
Luisbel Porvént Rovirosa; Eneida Palacio Griñán; Isabel Vizcaíno Fernández
187-215
Rescuing joy, dreams and hope: project aimed at children with special educational needs.
PDF (Español (España))
José Ángel Vera Noriega, José Luis Montoya Aguilar, Jesús tanori Quintana
216-237
Violence and school climate: Evaluation of the PNCE program in primary schools in Sonora.: effect of a program on school climate
PDF (Español (España))