Vol. 8 No. 16 (2023)
Current
Archives
Announcements
Indexing
About
Contact
Editorial Team
Proceso de revisión por pares
Frequency of publication
Política de acceso abierto
Archivado
Formulario de revisión
Guía de Buenas Prácticas
Política anti-plagio
Sin costes por envío artículo ni de publicación en acceso abierto (APC)
Submissions
Rules for authors
Privacy Statement
Patrocinio de la revista
Quienes somos, catálogo
About the name
About the Journal
Fuentes de financiación
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Português (Brasil)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Português (Brasil)
Vol. 8 No. 16 (2023)
Published August 13, 2023
Full Issue
PDF (Español (España))
Artículos
Marlen Olivia Angulo García
3-26
Teaching knowledge in the collective dimension of teaching in a natural sciences class
PDF (Español (España))
Olivia Daza Padrón
27-57
Methodologycal dilemmas and challenges ina phd research during pandemic times
PDF (Español (España))
Karla Yudit Castillo Villapudua
58-80
Educational assemblage in times of pandemic
PDF (Español (España))
Martha Georgina Ley Fuentes
81-99
Towards gender equality and the scientific empowerment of Mexican girls and young women of the 21st century
PDF (Español (España))
Miriam Carlota Ordóñez Ordóñez, Janeth Catalina Mora Oleas, Katerine Daniela Prado Cabrera
100-126
Coping strategies in child victims in situations of bullying and cyberbullying. A case study: Coping Strategies and Bullying
PDF (Español (España))
Marcelo Domínguez Rodrigues Moreira
127-149
The cinema in the pedagogical missions in the spanish second Republic: an approach to audiovisual pedagogy in the 1930s in Spain
PDF (Español (España))
José Luis Sánchez Leyva
150-173
Análisis exploratorio de las políticas sobre diversidad e inclusión de diez universidades públicas en México a partir de documentos estratégicos
PDF (Español (España))
Jorge Alejandro Rocha Torres, Carlos Javier Del Cid García, José Ángel Vera Noriega
174-197
Problem-solving activities for teaching English in high school education.
PDF (Español (España))
Carlos Torres Real, Aurelio Vázquez Ramos
198-215
Paulo Freire and his contributions to education. A documental analysis about their pedagogical conceptions
PDF (Español (España))
Juan Carlos Palafox Pérez de Salazar
216-267
“PISA 2000, 2018, and 2022; origin, pre-pandemic and post-pandemic
PDF (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here