Vol. 7 No. 14 (2022)
Current
Archives
Announcements
Indexing
About
Contact
Editorial Team
Proceso de revisión por pares
Frequency of publication
Política de acceso abierto
Archivado
Formulario de revisión
Guía de Buenas Prácticas
Política anti-plagio
Sin costes por envío artículo ni de publicación en acceso abierto (APC)
Submissions
Rules for authors
Privacy Statement
Patrocinio de la revista
Quienes somos, catálogo
About the name
About the Journal
Fuentes de financiación
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Português (Brasil)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Português (Brasil)
Vol. 7 No. 14 (2022)
Published August 1, 2022
Full Issue
PDF (Español (España))
Artículos
Fabiola Escobar Moreno, Francisco Antonio Horta Rangel, Mario Humberto Ramírez Díaz
3_47
Contextualization of physics in engineering from Design-Based Research
PDF (Español (España))
Itziar Scarlet Gallegos Ruiz, María Guadalupe Tinajero Villavicencio
48_69
Policies for indigenous preschool education in Mexico: between compulsory and backwardness
PDF (Español (España))
Abraham Sántiz Gómez
70_96
Inter-learning by community project: experience with university students in Oxchuc, Chiapas
PDF (Español (España))
Gonzalo Víctor Humberto Soriano, María Macarena Ossola
97_120
Saberes y haceres “otros” en el contexto universitario argentino. Aportes de la Diplomatura Wichí para una práctica intercultural
PDF (Español (España))
María José García Navarro, Benito Ramírez Valverde
121_142
The challenge of distant basic education, in the presence of covid-19, in a totonac community in the sierra norte of Puebla, México
PDF (Español (España))
Estefania Ruiz Barrios, Alexandro Escudero Nahón, Emma Patricia Mercado López
143_168
Evaluation of autonomous learning within the flipped classroom: systematic review
PDF (Español (España))
Reyna de los Ángeles Campa Álvarez, Beatriz Cristina Padilla Martínez
169_185
Training in attention behaviors and their impact on academic performance in elementary school students with ADHD
PDF (Español (España))
Pilar Enjuto Castellanos, Alicia Peñalba Acitores
186-217
Divergent education: tensions in the application of an art therapy programme in a formal education centre in a context of social exclusion
PDF (Español (España))
Liliana Getzali Pérez Munguía, Eva Grissel Castro Coria
218_235
The indicators of the Educational policy in the Universities of Mexico
PDF (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here