Vol. 3 No. 6 (2018)
Current
Archives
Announcements
Indexing
About
Contact
Editorial Team
Proceso de revisión por pares
Frequency of publication
Política de acceso abierto
Archivado
Formulario de revisión
Guía de Buenas Prácticas
Política anti-plagio
Sin costes por envío artículo ni de publicación en acceso abierto (APC)
Submissions
Rules for authors
Privacy Statement
Patrocinio de la revista
Quienes somos, catálogo
About the name
About the Journal
Fuentes de financiación
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Português (Brasil)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Português (Brasil)
Vol. 3 No. 6 (2018)
Published July 1, 2018
Full Issue
PDF (Español (España))
Artículos
Gabriel Alejandro Álvarez Hernández
3-15
Narrative, experience and knowledge. Notes for an understanding of the educational field.
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Rocío Adela Andrade Cázares
16-24
Curricular review of the basic and educational area of the degree programa in psychology of the Universidad Autonoma de Querétaro.
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Gloria Inés Correa Aristizábal, Ángela María Cadavid Marín, Maryluz Aponte Sarmiento, Yuliana Andrea Marín Londoño
52 - 63
Subjectivities settings from the visibility of pain
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Flavio de Jesús Castillo Silva
64 - 76
Andragogy, andragogists of andragogy and their contributions
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Irene de Puig
77 - 84
Philosophy for children
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Facundo Giuliano
85 - 92
Approval/disapproval: two sides of the evaluative reason. A philosophical debate and some keys to resistance
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Weimar Giovanni Iño Daza
93 - 110
Educational reserarch from the qualitative approach: the oral history as a method
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Ana Carolina Maldonado Fuentes
111 - 125
Towards a better understanding of assessment: four topics to reflect upon with students in early teaching training
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Anabel de la Rosa Gómez, José Manuel Meza Cano, Judith Rivera Baños, Edith González Santiago
126 - 141
Evaluation of academic self-regulation in online psychology students
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Diana Elvira Soto Arango, Diego Eduardo Naranjo Patiño
142 - 154
Life history method in education. Knowledge dialogue and collective construction of knowledge
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Laura Pérez Granado
155 - 167
Problem based learning as a didactic strategy in higher education
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Lucía Rivera Ferreiro, Ana Aurora Olivares Berrocal
168 - 176
Education reform productions: the entrepreneur master of himself
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Juan Antonio García Fraile, Margarita Rojas Aguilera
177 - 190
The student's evidence portfolio: a teaching-learning didactic strategy that promotes clinical evaluation
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Maria do Rosário de Fátima Brandão Amorim, Fabiana Wanderley
191 - 203
Producción de sentido, mediación semiótica y educación inclusiva
PDF (Español (España))
XML (Português (Brasil))
Elena Anatolievna Zhizhko
204 - 217
ICT and virtual tutoring in the education of young people and adults in Mexico
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Lyle Figueroa de Katra. In memoriam
218 - 224
Formation in values.: Some reflections
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Historia
Enrique Ávila Carrillo
25 - 51
El jaramillismo
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here